• Bli bedriftskunde
  • Ring 915 04800
  • Chatbot
  • Hjelp og veiledning

Hjelp til betaling

Her finner du svar på det du lurer på om innbetalinger, filoverføring og betalingsløsninger

innbetalinger i Norge

Mange lurer på

sende og hente filer

Mange lurer på

Filoverføring

utenlandsbetaling

Mange lurer på

Slik gjør du det

betalingsløsning

Mange lurer på

Se også

Kontakt oss

Kundeservice Bedrift

Åpningstider og telefonnummer

Telefonnummer915 04800Mandag til torsdag08:00 - 20:00Fredag 08:00 - 18:00Lørdag10:00 - 15:00SøndagStengt

Chat

Chatboten vår Aino varer på spørsmål hele døgnet og kan hjelpe deg med mye.

Åpner du en chat fra nettbanken og Aino ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte videre med en rådgiver i bedriftssenterets åpningstider.

Varsel om kritkkverdige forhold

Med kritikkverdige forhold menes forhold som er i strid med rettsregler (lover, forskrifter osv.), DNBs skriftlige etiske retningslinjer (Code of Conduct) eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet.

Les mer

For deg som er døv eller hørselshemmet

Vi er tilgjengelig gjennom digitale tjenester som chat og kontaktskjema i innlogget nettbank, i tillegg til SMS-tjenester.

Dersom dette er tjenester som ikke kan benyttes, kan vi kontaktes på telefon gjennom Teksttelefon 149 (Telenor) eller Bildetolketjeneste (Nav),

Footer navigasjon

Hovedkontor

Dronning Eufemias gate 30

0191 Oslo

Postadresse

DNB

Postboks 1600 Sentrum

0021 Oslo

Org. nr.

DNB Bank ASA

984 851 006

DNB Nettsteder

DNB Eiendom#huninvestererDNB NyheterDNB Tech BlogSbanken.no

Internasjonalt

DNB LuxembourgDNB SverigeDNB Danmark

Sosiale medier

Vilkår for brukPersonvernInformasjonskapslerPrislisteJobb hos ossSammenlign våre priser med andre selskaper på Finansportalen.no

© DNB