Hjelp til bedriftskort

Har du glemt PIN-kode, eller må du sperre kortet ditt?

Mange lurer på

Bedriftskort med Visa eller BankAxept

Corporate Mastercard

Innkjøpskonto (virtuelt kort)

Administrasjon av kortet i Kortadmin

Ofte stilte spørsmål om Corporate Mastercard

Kontakt oss

Kundeservice Bedrift

Åpningstider og telefonnummer

Telefonnummer915 04800Mandag til torsdag08:00 - 20:00Fredag 08:00 - 18:00Lørdag10:00 - 15:00SøndagStengt

Åpningstider og betalingsfrister påsken

Vi har nå lagt ut betalingsfrister og åpningstider for telefon og chat for påsken 2025.

Les mer

Chat

Chatboten vår Aino varer på spørsmål hele døgnet og kan hjelpe deg med mye.

Åpner du en chat fra nettbanken og Aino ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte videre med en rådgiver i bedriftssenterets åpningstider.

Varsel om kritikkverdige forhold

Med kritikkverdige forhold menes forhold som er i strid med rettsregler (lover, forskrifter osv.), DNBs skriftlige etiske retningslinjer (Code of Conduct) eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet.

Les mer

For deg som er døv eller hørselshemmet

Vi er tilgjengelig gjennom digitale tjenester som chat og kontaktskjema i innlogget nettbank, i tillegg til SMS-tjenester.

Dersom dette er tjenester som ikke kan benyttes, kan vi kontaktes på telefon gjennom Teksttelefon 149 (Telenor) eller Bildetolketjeneste (Nav),