Hvordan kan vi hjelpe deg?
Dette lurer mange på
Nyttige lenker
Kontakt oss
Kundeservice privat
Ring oss på +47 915 04800
Åpningstider
Billån
Nye billån - Ring +47 24 06 20 25
Tilgjengelig på telefon:
Mandag - fredag 08:00-21:00
Lørdag 09:00-17:00
Kundeservice billån - Ring +47 915 06 202
Tilgjengelig på telefon:
Mandag - fredag 08:00-16:00
Kundeservice sparing
Ring oss på 915 04800
Mandag - fredag 08:00-16:30
Spør vår chatbot
Chatboten vår Aino svarer på spørsmål hele døgnet.
Åpner du en chat fra nettbanken og Aino ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte med en rådgiver i kundesenterets åpningstider.
Varsel om kritikkverdige forhold
Med kritikkverdige forhold menes forhold som er i strid med rettsregler (lover, forskrifter osv.), DNBs skriftlige etiske retningslinjer (Code of Conduct) eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet.
For deg som er døv eller hørselshemmet
Vi er tilgjengelig gjennom digitale tjenester som chat og kontaktskjema i innlogget nettbank, i tillegg til SMS-tjenester.
Dersom dette er tjenester som ikke kan benyttes, kan vi kontaktes på telefon gjennom Teksttelefon 149 (Telenor) Bildetolketjeneste (Nav), og via møtebestillingsskjemaet ovenfor.