Møt foredragsholderne
Tijana Tamburic
Co-Founder of Female Narratives, Female Narratives
Tijana co-founded London's Female Narratives agency, collaborating with 100+ freelancers on brand stories. Tamburic was in Forbes' 30 Under 30 (2019) and later a Judge in 2020.
Paul Ferris
Head of campaigns, Reform Society
Paul is head of campaigns at Reform Society in Sweden – an agency that works with its clients to move people, raise money and build communities to change the world.
Rita Iren Horsdal
Eier og digital forteller, Fortellfortell AS
Rita har lang erfaring med kommunikasjon og markedsføring, og har spesialisert seg på storytelling. Hun bruker KI/AI i det praktiske arbeidet med å lage historier som engasjerer.
Maia Kahlke Lorentzen
Stifter og konsulent, Cybernauterne
Maia er forsker, forfatter og formidler om nettkultur, nettsikkerhet og digitale fellesskaper og jobber nå med digitale verktøy mot nettroll, svertekampanjer og digital sjikane.
Ben Swart
Director of Training & Consultancy, Brightspot
Ben is an award-winning fundraiser, trainer, speaker, and storyteller. At Brightspot he inspires others across the globe to raise more, make more progress, and have more fun.
Stian Olsen
Regionleder, FN-sambandet
Stian har ansvar for arbeidet i skolen og utdanningssektoren. Han har mastergrader i ledelse og i historie, og har mer enn 10 års erfaring fra skoleverket som lærer og leder.
Leif Wien Jensen
Innsamlingsleder, Norges Blindeforbund
Leif har i over 30 år bygget opp Blindeforbundets innsamlingsarbeid. Han har ledet arbeidet med atferdsnormen, og han arbeider for en kultur som gir godt omdømme og økt givervilje.
Pernille Wangsmo Melvold
Fagansvarlig spons, DNB
Pernille har lang fartstid med markedsføring, senest som mediesjef i Orkla. Hun ønsker gjennom sponsoratene å skape verdier ved å kombinere samfunnsansvar, kundebehov og forretning
Hege Hildeng
Direktør marked, kundesenter og nettbutikk, Mester Grønn
Hege har jobbet mange år med merkevarebygging og salg, med kjente internasjonale og norske merkevarer. Sponsing er en sentral del av marketingmiksen og viktig for intern stolthet.
Yngvill Ofstad
Bærekraftsansvarlig, Bergans
Yngvill har jobbet med bærekraft i handelen i to tiår, de siste seks i Bergans. Hun mener samarbeid mellom bedrifter og organisasjoner tilfører ny kompetanse til begge parter.
Trond-Are Utle
Senior Manager - Technology Vision, Strategy & Transformation, Deloitte
Trond-Are jobber med Teknologi, Strategi og Transformasjon for Deloittes klienter. Han er en erfaren leder og digital verdiskaper fra startups, privat, offentlig og NGO-sektoren.