Hjelp til pensjon
Her har vi samlet nyttig informasjon for deg som har pensjonsordning hos oss
Mange lurer på
Portalen
Spørsmål og svar
Se også
Kontakt oss
Kundeservice Bedrift
Åpningstider og telefonnummer
Åpningstider og betalingsfrister påsken
Vi har nå lagt ut betalingsfrister og åpningstider for telefon og chat for påsken 2025.
Chat
Chatboten vår Aino varer på spørsmål hele døgnet og kan hjelpe deg med mye.
Åpner du en chat fra nettbanken og Aino ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte videre med en rådgiver i bedriftssenterets åpningstider.
Varsel om kritikkverdige forhold
Med kritikkverdige forhold menes forhold som er i strid med rettsregler (lover, forskrifter osv.), DNBs skriftlige etiske retningslinjer (Code of Conduct) eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet.
For deg som er døv eller hørselshemmet
Vi er tilgjengelig gjennom digitale tjenester som chat og kontaktskjema i innlogget nettbank, i tillegg til SMS-tjenester.
Dersom dette er tjenester som ikke kan benyttes, kan vi kontaktes på telefon gjennom Teksttelefon 149 (Telenor) eller Bildetolketjeneste (Nav),