Hjelp til innlogging og BankID
Her finner du det du trenger å vite om pålogging i bedriftsnettbanken
Mange lurer på
Bytte mellom nettbanker
Spørsmål og svar
Spør chatboten Aino...
... hele døgnet, alle dager.
Aino hjelper tusenvis av kunder hver eneste uke.
Se også
Kontakt oss
Kundeservice Bedrift
Åpningstider og telefonnummer
Chat
Chatboten vår Aino varer på spørsmål hele døgnet og kan hjelpe deg med mye.
Åpner du en chat fra nettbanken og Aino ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte videre med en rådgiver i bedriftssenterets åpningstider.
Varsel om kritkkverdige forhold
Med kritikkverdige forhold menes forhold som er i strid med rettsregler (lover, forskrifter osv.), DNBs skriftlige etiske retningslinjer (Code of Conduct) eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet.
For deg som er døv eller hørselshemmet
Vi er tilgjengelig gjennom digitale tjenester som chat og kontaktskjema i innlogget nettbank, i tillegg til SMS-tjenester.
Dersom dette er tjenester som ikke kan benyttes, kan vi kontaktes på telefon gjennom Teksttelefon 149 (Telenor) eller Bildetolketjeneste (Nav),