• Chatbot
  • Hjelp og veiledning

Legitimasjon og oppdatert kundeinformasjon

Det er viktig at vi har gyldig legitimasjon og korrekt, oppdatert informasjonen om deg

Pensjon Dagligbank 2

Har du fått beskjed om å oppdatere din kundeinformasjon?

Det er viktig for oss å sikre at vi har oppdatert og korrekt informasjon om kundene våre. Dette er også et krav fra myndighetene i Norge og EU. Vi følger derfor opp alle kunder for å sikre at vi har alle nødvendige opplysninger.

Kundeinformasjonen må oppdateres ved jevne mellomrom. Når det er din tur, vil spørsmålene automatisk dukke opp på skjermen når du logger inn i enten nettbanken eller mobilbanken.

Du kan når som helst oppdatere dine opplysninger ved å logge inn i mobilbanken, trykke på «meg», trykke på «profil» og fylle inn informasjonen under «informasjon om deg og din økonomi".

Slik legitimerer du deg

Bestill møte for legitimering eller oppsøk et av våre bankkontor som har drop-in.

Hva er gyldig legitimasjon?

  • norsk eller utenlandsk pass
  • norsk utlendingspass
  • norsk reisebevis for flykninger
  • norsk nasjonalt ID-kort og ID kort fra EU/EØS land
  • norsk førerkort utstedt etter 01.01.98.
  • norsk bankkort med bilde, fra en annen bank

Husk!

  • Legitimasjonens utløpsdato må ikke være passert
  • Nødpass godkjennes ikke
  • Bankkort må være fra annen bank, bankkort fra DNB vil ikke bli godkjent

Spørsmål og svar

Kamerater sitter i sofa

Footer navigasjon

Hovedkontor

Dronning Eufemias gate 30

0191 Oslo

Postadresse

DNB

Postboks 1600 Sentrum

0021 Oslo

Org. nr.

DNB Bank ASA

984 851 006

DNB Nettsteder

DNB Eiendom#huninvestererDNB NyheterDNB Tech BlogSbanken.no

Internasjonalt

DNB LuxembourgDNB SverigeDNB Danmark

Sosiale medier

Vilkår for brukPersonvernInformasjonskapslerPrislisteJobb hos ossSammenlign våre priser med andre selskaper på Finansportalen.no

© DNB