Legitimasjon og oppdatert kundeinformasjon
Det er viktig at vi har gyldig legitimasjon og korrekt, oppdatert informasjonen om deg
Har du fått beskjed om å oppdatere din kundeinformasjon?
Det er viktig for oss å sikre at vi har oppdatert og korrekt informasjon om kundene våre. Dette er også et krav fra myndighetene i Norge og EU. Vi følger derfor opp alle kunder for å sikre at vi har alle nødvendige opplysninger.
Kundeinformasjonen må oppdateres ved jevne mellomrom. Når det er din tur, vil spørsmålene automatisk dukke opp på skjermen når du logger inn i enten nettbanken eller mobilbanken.
Du kan når som helst oppdatere dine opplysninger ved å logge inn i mobilbanken, trykke på «meg», trykke på «profil» og fylle inn informasjonen under «informasjon om deg og din økonomi".
Hva er gyldig legitimasjon?
- norsk eller utenlandsk pass
- norsk utlendingspass
- norsk reisebevis for flykninger
- norsk nasjonalt ID-kort og ID kort fra EU/EØS land
- norsk førerkort utstedt etter 01.01.98.
- norsk bankkort med bilde, fra en annen bank
Husk!
- Legitimasjonens utløpsdato må ikke være passert
- Nødpass godkjennes ikke
- Bankkort må være fra annen bank, bankkort fra DNB vil ikke bli godkjent