Eget telefonnummer for kontofontjenester

Nå samler DNB sine kontofontjenester på ett nummer.

NYTT NUMMER: 24 06 20 70 er det nye nummeret du skal lagre på mobilen. Her kan du sjekke saldo, og overføre penger mellom egne kontoer hele døgnet. Alt du trenger er din personlige kode. Foto: Thomas Stefan Strzelecki
Lesetid 2 min lesetid
Publisert 11. jul 2019
Artikkelen er flere år gammel

Kundenes bruk og vaner endrer seg, og DNB endrer oss i takt med dette. I dag benytter kundene til banken to forskjellige numre til kontofon, samtidig som bruken av kontofon er nedadgående. DNB ønsker derfor å samle kontofonen på ett nummer samtidig som de fortsetter utviklingen av talestyrte løsninger.

Dette må du vite:

  • Det nye nummeret er 24 06 20 70 – her kan du sjekke saldo, og overføre penger mellom egne kontoer hele døgnet. Alt du trenger er din personlige kode.
  • For å betale regninger må du benytte Telegiro. Da trenger du i tillegg en kodebrikke. Er du nettbankkunde, har du allerede tilgang til dette.
  • De aller fleste kundene våre bruker enten nett- eller mobilbanken for å sjekke saldo. Kontofontjenesten på 915 04 800 og 815 00 200 kan også benyttes inntil videre, men vil fra og med høsten ikke være tilgjengelig.