Her finner du informasjonen du trenger.
Er du en privatperson og ikke får logget inn kan du ringe oss på 915 04 800, så hjelper vi deg. Får du logget inn i nettbanken, kan vi hjelpe deg via chat. Du kan også ta kontakt med oss på 915 04 800.
– Vi gjør alltid individuelle vurderinger, og kan se på ulike løsninger som passer for deg og din bedrift, sier han.
Det sier Geir Andreas Anderssen, som leder DNBs kundesenter for bedrifter.
– Vårt kundesenter er åpent hver dag. Du kan ringe til kundesenteret på telefon 915 04 800, eller kontakte oss via chat og e-post.
Dette er åpningstidene:
Du kan ringe på telefon 91504800, eller kontakte oss via chat og e-post
Martin Okstad Olsen, som leder finansieringsteamet på kundesenteret, er opptatt av at DNBs bedriftskunder ikke venter for lenge med å ta kontakt.
– Ikke vent med å kontakte oss til regningene forfaller. Ta heller kontakt nå så kan vi hjelpe deg til å betale regningene tidsnok, og så gir vi gode råd slik at du kommer deg igjennom den tøffe økonomiske tiden, sier Okstad Olsen.
Han forteller at de kan hjelpe det som kalles «levedyktige» bedrifter.
– En levedyktig bedrift er en bedrift som i en normalsituasjon opplever etterspørsel etter varer og tjenester, og tjener penger, sier han.
Kundesenteret for bedriftskunder er åpent alle dager.
Dette er åpningstidene:
Du ringe til kundesenteret på telefon 91504800, eller kontakte oss via chat og e-post. Se mer om dette her.