Kontofon og TeleGiro
Med Kontofon kan du sjekke saldo, overføre penger mellom egne kontoer ved hjelp av telefonen hele døgnet. Alt du trenger er din personlige kode.
For å betale regninger kan du benytte TeleGiro. Da trenger du i tillegg en kodebrikke. Er du nettbankkunde, har du allerede tilgang til dette.
Ring 24062070 for å komme til kontofon
Du bruker din personlig kode på 4 siffer til kontofonen
Du kan se eller lage ny personlig kode i nettbanken under Innstillinger - Personlig kode.
Her er en oversikt over hvilke tastevalg du kan velge når du ringer kontofonen:
1. Informasjon om konto
- Opplysninger om siste transaksjoner på konto
- Opplysninger om annen konto
2. Betalinger og overføringer
- Overføring mellom egne kontoer
- Telegiro
4. Betalinger som forfaller
3. Kode og innstillinger
- Saldo direkte (aktivere mobilnummer)
- Endring av personlig kode
- Endring av forhåndsvalgt konto