Aktiver DNB Regnskap Mini - gratis i 12 måneder

Som nytt ENK og en ny kunde i DNB får du regnskapssystem gratis i 12 måneder fra kundeforholdet ble opprettet.

Hva er inkludert i DNB Regnskap Mini?

  • Faktura og regnskap, lønn, MVA-innlevering m.m.
  • 150 gratis transaksjoner
  • Chat med regnskapsfører hverdager mellom 9-15

Bank og regnskap sammen

Bankintegrasjon uten ekstra kostnad

Tilgjengelig chat med regnskapsfører

Illustrasjon av dame som jobber på PC og hender som holder en mobil

Hvorfor DNB Regnskap?

Vi ønsker at regnskap skal være enkelt og oversiktlig. Derfor har vi laget et regnskapsprogram som du kan tilpasse etter bedriftens behov, og hvor bank og regnskap er samlet ett sted.

Kan også brukes i samarbeid med regnskapsfører. Hos oss er bankintegrasjon med DNB inkludert i prisen.

Ønsker du ikke DNB Regnskap?

Som ny ENK-kunde får du regnskapsprogrammet til en redusert pris, forutsatt at du aktiverer det i løpet av det første året.

Hvis du velger å ikke bruke DNB Regnskap, trenger du ikke gjøre noe. Du vil ikke bli fakturert for regnskapsdelen etter det første året, med mindre du aktiverer programmet.

Se prisliste for detaljer

Ofte stilte spørsmål om DNB Regnskap