- Favrit gjør det enkelt å nyte opplevelsen. Bestill mat og drikke med mobilen og betal regningen enkelt. Du trenger ikke stå i kø eller vente på regningen.
- Vi synkroniserer salget ditt til DNB Regnskap
- Følg salget ditt i realtid i Favrit Dashbordet
- Si "ha det" til manuell inntasting til POS
DNB Regnskap - integrasjoner
Ved hjelp av integrasjoner kan bedriften effektivisere og automatisere tunge og manuelle prosesser, og spare både tid og kostnader.
Her finner du systemene som DNB Regnskap kan kobles opp med. For eksempel kassasystemer, inkasso og nettbutikker.
Flere integrasjoner jobbes med, og vi lanserer stadig nye. Integrasjonene aktiverer du i hovedmenyen under markedsplassen, innlogget i DNB Regnskap.
Merk at integrasjonen kan ha egen priser hos leverandør
Reise/Utlegg
TravelText er en brukervennlig og fleksibel løsning for reiseregning, utlegg og kjørebok.
Nøkkelfunksjoner:
- Reise, utlegg og kjørebok - raskt og enkelt for brukerne, effektivt for administrasjonen!
- Integrert del av økonomisystemet
- Kjørebok med GPS-sporing og støtte for bompenger
- Automatisk tolkning av kvitteringer
- Attestering i henhold til deres selskapsstruktur
- Automatisk beregning av diett på reise
- Registrering underveis
- Kast papir-kvitteringene og ta farvel med jobb-kvitteringer som hoper seg opp
Aktiver integrasjonen i Markedsplassen i DNB Regnskap.
Inkasso
Kravia har ett av markedets mest populære integrasjon for små og mellomstore bedrifter:
- Overfør dine forfalte fakturaer til inkasso med ett klikk, eller sett opp automatisk overføring for å frigjøre enda mer tid.
- Bli kunde på 30 sekunder, og få oppdatert status og automatisk bokføring i sanntid.
- Du kan alltid finne alle detaljer på saken i Kravia sin Kundeweb.
- Konkurransedyktige vilkår
Å få betalt for dine produkter og tjenester skal være enkelt og oversiktlig. Med denne integrasjonen fra Axactor Norway kan du ved hjelp av ett klikk overføre forfalte fakturaer til inkasso.
Integrasjonen tilbyr:
- Gode økonomiske vilkår. Ingen årlig avgift og du beholder hele hovedkravet!
- En systemintegrasjon som er brukervennlig og forenkler innfordringsprosessen. Det er ingen bindingstid eller kostander ved å ta i bruk systemintegrasjonen
- Onboarding av kunder på 1-2-3. Løsningen aktiviseres ved noen få tastetrykk. Vi kan bistå i prosessen og gir opplæring ved behov, uten kostnad.
- Eget kundeteam bestående av fast saksbehandler og egen kundeansvarlig
- Brukervennlig og fleksibel kundeportal med egen rapportgenerator
- En erfaren og trygg samarbeidspartner med godt omdømme
Med vår integrasjonsløsning kan du nå integrere med DNB Regnskap på en rask og enkel måte.
Dette får du:
- Løsning for registrering hos Kredinor av deg som kunde på 2-3 minutter
- Presentasjon og overføring av inkassosaker fra DNB Regnskap til Kredinor med ett tastetrykk
- Løsning for automatisk oppdatering av saldo i DNB Regnskap og hos Kredinor ved direkte innbetalinger og ved kreditering
- Løsning for avregning og remittering med automatisk postering i kundereskontroen
- Tilgang til markedets mest konkurransedyktige inkassoavtale
Equity - få betalt - helst før Inkasso.
- Equity er en løsning for automatisert fakturaoppfølging og inkasso - fullt integrert med DNB Regnskap
- Dere fakturerer, krediterer og bokfører akkurat som før, i DNB Regnskap
- Equity speiler deres økonomisystem flere ganger om dagen
- Equity skreddersyr betalingsoppfølging for dine kunder, med hovedfokus på å få betalt før inkasso
- Dine kunder har en egen login hvor de har all relevant informasjon, om saldo, fakturahistorikk med mer, så det ikke er tvil om hva skyldner har utestående
- Equity tilbyr, som en del av tjenesten betalingsoppfølging, en applikasjon til DnB Regnskap, så du kan overvåke hele prosessen for betalingsoppfølgingen
Kredin automatiserer inhouse purringer og egeninkasso, så du får fordelene med outsourcing og egeninkasso uten tidsbruken eller de store kostnadene.
• Alt i ett purre- og inkassosystem som bruker Norges raskeste og mest effektive inkassometode (egeninkasso).
• Speiling av åpne poster fra regnskap rett inn i Kredin, med fortløpende oppdatering av betalinger/kreditnotaer.
• Velg hvordan det skal purres, og start innkrevingen (purringer og inkasso) ved å skru på semi- eller full autopilot.
• Du får betalingene rett på egen konto, og beholder selv kravet pluss alle renter og gebyrer!
• Integrert med regnskapssystemet, så sakene alltid er ajour! Automatisk inntektsføring av rente/gebyrinntekter i regnskapet.
Kasse/butikk
PC Kasse er et moderne butikkdatasystem som løser butikker sine utfordringer fra innkjøp og salg, hele veien frem til regnskap.
- Driftssikkert, stabilt og lett å forstå
- Bruker jobber visuelt i kassen med en kombinasjon av touch, skanning og enkle søkerutiner
- Har alle tjenester tilgjengelig på grunnlisensen
- Kan tilpasses alle bransjer og teknologiplattformer
Kassesystem som er enkelt å bruke og logistikk A-Å.
DUELL er et komplett skybasert butikkdatasystem med kasse, logistikk og integrasjoner mot en rekke nettbutikker. DUELL og DNB Regnskap snakker sammen.
- Dagsoppgjør overføres ferdig kontert.
- Fakturagrunnlag overføres til regnskapet og reskontro håndteres fra .
- Kunde- og vareregister synkroniseres.
- Synkroniserer en gang i timen.
DUELL er et modulbasert butikkdatasystem som tilpasses din bransje og settes opp etter dine behov. Den ansatte har en superenkel kasse å bruke, samtidig som lederen har stålkontroll. Lett å lære, lett å bruke, lett å like.
Verdens mest brukte nettbutikk. Integrasjonen mellom DNB Regnskap og WooCommerce leveres som en sky-tjeneste. Enkel installasjon. 100% automatisert ordreoverføring. Ingen manuelle operasjoner.
Slik fungerer det:
- Produkter fra DNB Regnskap til WooCommerce:
- Produktene i DNB Regnskap oppdateres i WooCommerce nettbutikken
- Ordre fra WooCommerce til DNB Regnskap:
- Ordrer som registreres i WooCommerce overføres til DNB Regnskap enten som en ferdig betalt faktura eller som ordre til behandling
- Kunder fra DNB Regnskap til WooCommerce:
- Opprett og vedlikehold kundedata i DNB Regnskap mens dine kunder handler i nettbutikken.
iizy sin integrasjon henter automatisk salgsordre ut fra Shopify og bokfører det i ditt regnskapssystem. Det kan settes opp forskjellig levering av ordrene basert på betalingsmåte, for eksempel at de betalte ordrene skal bokføres mens andre skal faktureres.
Ordre/salg fra kasse og nettbutikk importeres inn i regnskapssystemet. Kan settes opp forskjellig levering av ordre basert på betalingsmåte, f.eks om de betalte ordrene skal bokføres mens andre skal faktureres.
Vår toveisintegrasjon kobler Multicase sammen med regnskapssystemet.
Regnskapsbunter hentes fra Multicase og importeres til regnskapssystemet. I tillegg oppdateres åpne poster og kundesaldo i Multicase basert på åpne poster fra regnskapssystemet.
Uni Nettbutikk er en netthandelsløsning stappfull av funksjoner som kan tilpasses dine behov. Du kan komme raskt i gang med en budsjettvennlig løsning basert på en mal, eller gå for en Premium nettbutikk som er skreddersydd. Med Uni Nettbutikk får du et brukervennlig nettbutikksystem, med sikre betalingsløsninger.
Når du har en aktiv Uni Nettbutikk klient kan du ved hjelp av integrasjonsplattformen Unimicro Bridge, koble regnskapet ditt sammen med Uni Nettbutikk. Unimicro Bridge sender data i sanntid mellom regnskapssystemet og nettbutikken din uten at du behøver å gjøre noe. Integrasjonen ivaretar hele prosessen fra mottatt ordre til fakturering og bokføring. Netthandel kan ikke gjøres enklere enn dette!
Om Unimicro Bridge:
- Tar mindre enn 5 minutter å sette opp
- Har du mer enn 50 ordre pr mnd sparer du over 3 timer manuelt arbeid
- Automatisk bokføring av oppgjør fra betalingsleverandører
- Du kan enkelt få tilgang til flere selskap med samme innlogging
Koble regnskapet og Shopify nettbutikken din sammen gjennom Unimicro Bridge, for automatisk bokføring og oppgjørshåndtering. Unimicro Bridge sender data i sanntid mellom regnskapssystemet og nettbutikken din uten at du behøver å gjøre noe. Unimicro Bridge vil bokføre faktura for deg når du har behandlet en ordre i nettbutikken. Du kan også koble til dine betalingsleverandører i Unimicro Bridge, da automatiseres hele jobben med bokføring av oppgjør, inkludert kostnadsføring av transaksjons- og kortgebyrer. 100 % skybasert. Enklere blir det ikke.
Om Unimicro Bridge:
- Tar mindre enn 5 minutter å sette opp
- Har du mer enn 50 ordre pr mnd sparer du over 3 timer manuelt arbeid
- Automatisk bokføring av oppgjør fra betalingsleverandører
- Du kan enkelt få tilgang til flere selskap med samme innlogging
Omnishop Central sin integrasjon gjør det enkelt å få overført dagsoppgjøret som bilagskladd i økonomisystemet.
Omnishop og Anova Kasse er moderne, brukervennlige programmer som håndterer drift, logistikk, økonomi og IT for kjeder av butikker. Programvaren egner seg for medlemseide kjeder, franchise, kjeder med kun sentraleide butikker og kombinasjoner av disse.
Ved hjelp av samarbeidspartnere og integrasjoner kan vi tilby tilknyttede løsninger for regnskap, kundeklubb, ordrebehandling for grossister, avanserte rapporteringsløsninger, etc.
Oppsett for overføring av dagsoppgjør gjøres enkelt i Omnishop central. Dagsoppgjøret overføres så til økonomissytemet ved angitte intervall.
Susoft leverer butikkdataløsninger. De har en enkel og moderne kasse med mye funksjonalitet, og også nettbutikker, blant annet med QR kode løsning til bord.
iizy sin integrasjon henter ut daglig salg, gebyrer og utbetalinger fra Zettle og importerer det inn i ditt skybaserte regnskapssystem. Integrasjonen skiller også ut gebyrene slik at disse blir bokført på en egen konto. Dette gjør at du slipper å gjøre dette manuelt.
Fyll ut bestillingsskjemaet her for å komme i gang med oppsettet.
Kontakt iizy på post@iizy.no eller på 51205800 hvis du har spørsmål til denne integrasjonen.
Driver du med salg i nettbutikk eller kasse? Hvis du fortsatt bokfører korttransaksjonene manuelt, har vi løsningen for deg. Med Aritma Commerce kan du si farvel til tidskrevende manuelle bokføringsprosesser. Bokføring og avstemming blir forenklet ved at transaksjonsdata hentes automatisk.
Gebyrer, returer og tilbakebetalinger blir kontinuerlig bokført mot hovedbok eller åpen post på reskontro, slik at dere alltid er ajour. Handelsbedrifter med nettbutikk- eller kasseoppgjør vet at avstemming av korttransaksjoner er en tungvint prosess. Det er tidkrevende og krever mye manuelt arbeid.
Aritma Commerce automatiserer hele prosessen, slik at dere kan bruke tiden på andre oppgaver som analyse og beslutningsstøtte. Aritma Commerce kan bokføre korttransaksjoner på to ulike måter, avhengig av om dere har nettbutikk eller fysisk kasse. For nettbutikker tar vi forbehold om at det allerede eksisterer en åpen ordre. Vi henter transaksjonsreferansen, og lukker åpen faktura.
Kundereskontro krediteres, og bank/interim debiteres. For fysiske kasser fører vi daglig oppgjør mot ønsket konto, og de daglige gebyrkostnadene mot ønsket kostnadskonto.
Driver du med salg i nettbutikk eller kasse? Hvis du fortsatt bokfører korttransaksjonene manuelt, har vi løsningen for deg. Med Aritma Commerce kan du si au revior til tidskrevende manuelle bokføringsprosesser. Bokføring og avstemming blir forenklet ved at transaksjonsdata automatisk hentes fra Klarna. Gebyrer, returer og tilbakebetalinger blir kontinuerlig bokført mot hovedbok eller åpen post på reskontro, slik at dere alltid er ajour.
Handelsbedrifter med nettbutikk- eller kasseoppgjør vet at avstemming av korttransaksjoner er en tungvint prosess. Det er tidkrevende og krever mye manuelt arbeid. Aritma Commerce automatiserer hele prosessen, slik at dere kan bruke tiden på andre oppgaver som analyse og beslutningsstøtte.
Aritma Commerce kan bokføre korttransaksjoner på to ulike måter, avhengig av om dere har nettbutikk eller fysisk kasse. For nettbutikker tar vi forbehold om at det allerede eksisterer en åpen ordre. Vi henter transaksjonsreferansen fra Klarna, og lukker åpen faktura. Kundereskontro krediteres, og bank/interim debiteres. For fysiske kasser fører vi daglig oppgjør mot ønsket konto, og de daglige gebyrkostnadene mot ønsket kostnadskonto.
Driver du med salg i nettbutikk eller kasse? Hvis du fortsatt bokfører korttransaksjonene manuelt, har vi løsningen for deg. Med Aritma Commerce kan du si au revior til tidskrevende manuelle bokføringsprosesser. Bokføring og avstemming blir forenklet ved at transaksjonsdata automatisk hentes fra Nets/Teller. Gebyrer, returer og tilbakebetalinger blir kontinuerlig bokført mot hovedbok eller åpen post på reskontro, slik at dere alltid er ajour.
Handelsbedrifter med nettbutikk- eller kasseoppgjør vet at avstemming av korttransaksjoner er en tungvint prosess. Det er tidkrevende og krever mye manuelt arbeid. Aritma Commerce automatiserer hele prosessen, slik at dere kan bruke tiden på andre oppgaver som analyse og beslutningsstøtte.
Aritma Commerce kan bokføre korttransaksjoner på to ulike måter, avhengig av om dere har nettbutikk eller fysisk kasse. For nettbutikker tar vi forbehold om at det allerede eksisterer en åpen ordre. Vi henter transaksjonsreferansen fra Nets/Teller, og lukker åpen faktura. Kundereskontro krediteres, og bank/interim debiteres. For fysiske kasser fører vi daglig oppgjør mot ønsket konto, og de daglige gebyrkostnadene mot ønsket kostnadskonto.
Driver du med salg i nettbutikk eller kasse? Hvis du fortsatt bokfører korttransaksjonene manuelt, har vi løsningen for deg. Med Aritma Commerce kan du si au revior til tidskrevende manuelle bokføringsprosesser. Bokføring og avstemming blir forenklet ved at transaksjonsdata automatisk hentes fra PayPal. Gebyrer, returer og tilbakebetalinger blir kontinuerlig bokført mot hovedbok eller åpen post på reskontro, slik at dere alltid er ajour.
Handelsbedrifter med nettbutikk- eller kasseoppgjør vet at avstemming av korttransaksjoner er en tungvint prosess. Det er tidkrevende og krever mye manuelt arbeid. Aritma Commerce automatiserer hele prosessen, slik at dere kan bruke tiden på andre oppgaver som analyse og beslutningsstøtte.
Aritma Commerce kan bokføre korttransaksjoner på to ulike måter, avhengig av om dere har nettbutikk eller fysisk kasse. For nettbutikker tar vi forbehold om at det allerede eksisterer en åpen ordre. Vi henter transaksjonsreferansen fra PayPal, og lukker åpen faktura. Kundereskontro krediteres, og bank/interim debiteres. For fysiske kasser fører vi daglig oppgjør mot ønsket konto, og de daglige gebyrkostnadene mot ønsket kostnadskonto.
Driver du med salg i nettbutikk eller kasse? Hvis du fortsatt bokfører korttransaksjonene manuelt, har vi løsningen for deg. Med Aritma Commerce kan du si au revior til tidskrevende manuelle bokføringsprosesser. Bokføring og avstemming blir forenklet ved at transaksjonsdata automatisk hentes fra Quickpay. Gebyrer, returer og tilbakebetalinger blir kontinuerlig bokført mot hovedbok eller åpen post på reskontro, slik at dere alltid er ajour.
Handelsbedrifter med nettbutikk- eller kasseoppgjør vet at avstemming av korttransaksjoner er en tungvint prosess. Det er tidkrevende og krever mye manuelt arbeid. Aritma Commerce automatiserer hele prosessen, slik at dere kan bruke tiden på andre oppgaver som analyse og beslutningsstøtte.
Aritma Commerce kan bokføre korttransaksjoner på to ulike måter, avhengig av om dere har nettbutikk eller fysisk kasse. For nettbutikker tar vi forbehold om at det allerede eksisterer en åpen ordre. Vi henter transaksjonsreferansen fra Quickpay, og lukker åpen faktura. Kundereskontro krediteres, og bank/interim debiteres. For fysiske kasser fører vi daglig oppgjør mot ønsket konto, og de daglige gebyrkostnadene mot ønsket kostnadskonto.
Driver du med salg i nettbutikk eller kasse? Hvis du fortsatt bokfører korttransaksjonene manuelt, har vi løsningen for deg. Med Aritma Commerce kan du si au revior til tidskrevende manuelle bokføringsprosesser. Bokføring og avstemming blir forenklet ved at transaksjonsdata automatisk hentes fra Stripe. Gebyrer, returer og tilbakebetalinger blir kontinuerlig bokført mot hovedbok eller åpen post på reskontro, slik at dere alltid er ajour.
Handelsbedrifter med nettbutikk- eller kasseoppgjør vet at avstemming av korttransaksjoner er en tungvint prosess. Det er tidkrevende og krever mye manuelt arbeid. Aritma Commerce automatiserer hele prosessen, slik at dere kan bruke tiden på andre oppgaver som analyse og beslutningsstøtte.
Aritma Commerce kan bokføre korttransaksjoner på to ulike måter, avhengig av om dere har nettbutikk eller fysisk kasse. For nettbutikker tar vi forbehold om at det allerede eksisterer en åpen ordre. Vi henter transaksjonsreferansen fra Stripe, og lukker åpen faktura. Kundereskontro krediteres, og bank/interim debiteres. For fysiske kasser fører vi daglig oppgjør mot ønsket konto, og de daglige gebyrkostnadene mot ønsket kostnadskonto.
Driver du med salg i nettbutikk eller kasse? Hvis du fortsatt bokfører korttransaksjonene manuelt, har vi løsningen for deg. Med Aritma Commerce kan du si au revior til tidskrevende manuelle bokføringsprosesser. Bokføring og avstemming blir forenklet ved at transaksjonsdata automatisk hentes fra Vipps. Gebyrer, returer og tilbakebetalinger blir kontinuerlig bokført mot hovedbok eller åpen post på reskontro, slik at dere alltid er ajour.
Handelsbedrifter med nettbutikk- eller kasseoppgjør vet at avstemming av korttransaksjoner er en tungvint prosess. Det er tidkrevende og krever mye manuelt arbeid. Aritma Commerce automatiserer hele prosessen, slik at dere kan bruke tiden på andre oppgaver som analyse og beslutningsstøtte.
Aritma Commerce kan bokføre korttransaksjoner på to ulike måter, avhengig av om dere har nettbutikk eller fysisk kasse. For nettbutikker tar vi forbehold om at det allerede eksisterer en åpen ordre. Vi henter transaksjonsreferansen fra Vipps, og lukker åpen faktura. Kundereskontro krediteres, og bank/interim debiteres. For fysiske kasser fører vi daglig oppgjør mot ønsket konto, og de daglige gebyrkostnadene mot ønsket kostnadskonto.
Driver du med salg i nettbutikk eller kasse? Hvis du fortsatt bokfører korttransaksjonene manuelt, har vi løsningen for deg. Med Aritma Commerce kan du si au revior til tidskrevende manuelle bokføringsprosesser. Bokføring og avstemming blir forenklet ved at transaksjonsdata automatisk hentes fra Zettle. Gebyrer, returer og tilbakebetalinger blir kontinuerlig bokført mot hovedbok eller åpen post på reskontro, slik at dere alltid er ajour.
Handelsbedrifter med nettbutikk- eller kasseoppgjør vet at avstemming av korttransaksjoner er en tungvint prosess. Det er tidkrevende og krever mye manuelt arbeid. Aritma Commerce automatiserer hele prosessen, slik at dere kan bruke tiden på andre oppgaver som analyse og beslutningsstøtte.
Aritma Commerce kan bokføre korttransaksjoner på to ulike måter, avhengig av om dere har nettbutikk eller fysisk kasse. For nettbutikker tar vi forbehold om at det allerede eksisterer en åpen ordre. Vi henter transaksjonsreferansen fra Zettle, og lukker åpen faktura. Kundereskontro krediteres, og bank/interim debiteres. For fysiske kasser fører vi daglig oppgjør mot ønsket konto, og de daglige gebyrkostnadene mot ønsket kostnadskonto.
Driver du med salg i nettbutikk eller kasse? Hvis du fortsatt bokfører korttransaksjonene manuelt, har vi løsningen for deg. Med Aritma Commerce kan du si au revior til tidskrevende manuelle bokføringsprosesser. Bokføring og avstemming blir forenklet ved at transaksjonsdata automatisk hentes fra Nets Easy. Gebyrer, returer og tilbakebetalinger blir kontinuerlig bokført mot hovedbok eller åpen post på reskontro, slik at dere alltid er ajour.
Handelsbedrifter med nettbutikk- eller kasseoppgjør vet at avstemming av korttransaksjoner er en tungvint prosess. Det er tidkrevende og krever mye manuelt arbeid. Aritma Commerce automatiserer hele prosessen, slik at dere kan bruke tiden på andre oppgaver som analyse og beslutningsstøtte.
Aritma Commerce kan bokføre korttransaksjoner på to ulike måter, avhengig av om dere har nettbutikk eller fysisk kasse. For nettbutikker tar vi forbehold om at det allerede eksisterer en åpen ordre. Vi henter transaksjonsreferansen fra Nets Easy, og lukker åpen faktura. Kundereskontro krediteres, og bank/interim debiteres. For fysiske kasser fører vi daglig oppgjør mot ønsket konto, og de daglige gebyrkostnadene mot ønsket kostnadskonto.
Styrearbeid og CRM
Bård er en smart og moderne tilnærming til styrearbeid. Samle dokumentasjon på ett sted, koble til regnskapssystemet og la styreroboten ta seg av det formelle.
iizy er utviklet for å forenkle overføring av fakturaer fra forskjellige systemer. Vår løsning er skybasert og informasjon om nye fakturaer overføres direkte til regnskap.
iizy støtter blant annet integrasjon mot følgende systemer:
- Future
- MyRent
- ProMeister Business System
- Klarna
- VisBook
JobOffice er et modulbasert, brukervennlig bransjesystem for rørleggere og elektrikere, utviklet av fagfolk med lang erfaring. Systemet kommuniserer med IT-systemene hos bransjens grossister og kjeder, for utveksling av varepriser, bestillinger, leverandørfakturaer, pakksedler og liknende. Du kan starte i det små - og kjøpe flere moduler etter behov.
- Kalkuler prosjekter med enkelt og oversiktlig kalkyleverktøy
- Tilbudsbrev, varebestilling til grossist og FDV-dokumentasjon genereres automatisk.
- Planlegg og bemann prosjekter på en enkel og oversiktlig måte
- Fyll ut sjekklister, registrer avvik og dokumenter med bilder – mens du er ute på jobb
- Registrer forbruk (varer og timer) elektronisk, gjerne mens du er ute på jobb- og send faktura med det samme
- Eksporter regnskapet ditt til DNB Regnskap
SmartDok er Norges mest brukte dokumentasjonssystem og brukes av blant annet håndverkere i byggebransjen og av maskinentreprenører i anleggsnæringen.
Med iizy kan arbeidsdagen bli enda enklere!
Hvordan fungerer integrasjonen?
Vi overfører prosjekter/underprosjekter, timer, maskintimer, vareforbruk og fakturagrunnlaget fra SmartDok til ERP. Vi kan også overføre prosjekt og kunder fra ERP til SmartDok hvis det er ønskelig.Hva hjelper integrasjonen meg med?
Ved å automatisere denne prosessen frigjør dere verdifull tid, samtidig som dere unngår å gjøre unødvendige inntastingsfeil.Hvem passer integrasjonen for?
Denne integrasjonen passer for alle i bygge- og anleggsnæringen som bruker SmartDok og ønsker en sømløs overføring til DNB Regnskap.Hvordan komme i gang med integrasjonen?
Fyll ut bestillingsskjemaet her, eller ta direkte kontakt med iizy på post@iizy.no eller 51 20 58 00.
Bransjeløsning
KlubbAdmin er idrettens løsning for medlemsadministrasjon i idrettslag, bedriftsidrettslag, grupper og idrettsskoler
Eksporter bilagsfilen fra NIF KlubbAdmin og importer den inn i DNB Regnskap via Importsentralen.
Enkelt og effektivt verktøy for å sende dine pakker
- Enkel å bruke
- Støtte for de mest brukte transportørene
- Klargjort for integrasjon mot de mest brukte nettbutikkløsningene
- Virker med alle skrivere
- Plattform-uavhengig
Smart timeføring. Proresult skreddersyr digitale løsninger for bygg og anleggsbransjen.
Proresult har en visjon om å skape en enklere arbeidshverdag for kundene og gjøre det enkelt å komme i gang.
- Kunder, prosjekter, ansatte, fakturagrunnlag og lønnseksport sendes løpende til DNB Regnskap.
- Leverandørfaktura sendes tilbake fra DNB Regnskap til Proresult.
- Brukerne sparer tid og slipper unødige manuelle dobbelt- og feilregistreringer.
- Løsningen er brukervennlig og enkel å tilpasse kundens behov.
Smart forretningskontroll for håndverkere og entreprenører. Elite Entreprenør er en løsning for prosjektstyring, oppgavehåndtering, kundeoppfølging, intelligent timefangst og sikker håndtering av tegninger og dokumenter.
- Løpende oversending av ansatte, kunder og prosjekter til DNB Regnskap
- Løpende oppdatering ved endringer i ansattkort, kundekort og prosjektstatus
- Brukervennlig verktøy for kontroll og oversending av timer og tidsdata
- Kundespesifikk tilpasning av tidskoder og lønnsarter inngår
- Unngå feilføring og spar tid
Aktivering av integrasjon gjøres via oppsett i Elite Entreprenør.
Få full kontroll over dine prosjekter og ressurser med en komplett operasjonell programvare. Prosjektstyring, timeføring, ressursplanlegging og fakturering i ett system, det blir ikke enklere.
Hva hjelper integrasjonen meg med?
- Med denne integrasjonen overføres fakturaer, kunder og prosjekter automatisk fra Moment til DNB Regnskap
- Når faktura er ferdigstilt, overføres den umiddelbart til DNB Regnskap. Det samme gjelder kunder og prosjekter.
- Moment er master, og når en ny kunde eller et prosjekt opprettes eller oppdateres, overføres data fra Moment til DNB Regnskap
Profftime leveres med en enkel og brukervennlig app til iPhone og Android-telefoner. Nå er det enklere enn noen gang å logge timer!
Automatisk import av fakturaer fra dekk- og verkstedssystem.
Fører du regnskap i DNB Regnskap, men lager fakturaer eller tar imot betalinger i Future? Da har iizy en god løsning for deg! Future er integrert med DNB Regnskap
Fører du regnskap i DNB Regnskap, men lager fakturaer eller tar imot betalinger i MyRent? Da har iizy en god løsning for deg!
iizy har utviklet integrasjon til MyRent som automatisk importerer bilag basert på transaksjoner, gebyrer og utbetalinger fra betalingsløsningen og inn til DNB Regnskap
Fører du regnskap i DNB Regnskap, men lager fakturaer eller tar imot betalinger i Promeister Business System? Da har iizy en god løsning for deg!
iizy har utviklet integrasjon til ProMeister Business System som automatisk importerer fakturaene fra bilverkstedssystemet og inn til DNB Regnskap.
Fører du regnskap i DNB Regnskap, men lager fakturaer eller tar imot betalinger i Visbook? Da har iizy en god løsning for deg!
iizy har utviklet integrasjon til VisBook som automatisk importerer hovedposteringer fra booking- og hotellsystemet og inn til DNB Regnskap.
Spoortz er en totalleverandør til foreninger og idrettslag. Plattformen tilbyr blant annet kommunikasjon og medlemsadministrasjon.
Fakturering av kontingenter og aktiviteter, samt oppfølging av krav skjer gjennom plattformen. Spoortz kan også integreres med DNB Regnskap for inntektsføring.
Spond Club er et gratis og komplett medlemssystem som gir total oversikt og full kontroll for både store og små idrettslag, samt organisasjoner.
I tillegg til at Spond Club har en godkjent Norges Idrettsforbund-integrasjon, så kan du kommunisere enkelt ut mot alle medlemmene dine eller ønsket målgruppe på tvers av grupper, samt kreve inn kontingenter og avgifter.
Du har også en egen løsning for idretts- og aktivitetsskole, samt en digital innsamlingsløsning - en morsom og trygg måte å få inn penger til klubben!
Automatisk uthenting av fakturaer fra Handyman til regnskapssystemet.
Integrasjonen vil automatisk importere faktura fra Handyman.
Verkstedsystem hvor regnskapsbilag og fakturaer overføres til ditt regnskapssystem. Kunder vil samtidig bli opprettet eller oppdatert. Evt. KID info vil være med. Integrasjonen benytter kontoer fra Helios sin kontoplan og får med informasjon om oppgjørsform på kontantfakturaene slik at disse blir lukket i regnskapet.
Overføring av fakturaer fra Infoeasy ERP til regnskapssystemet. Vi kan også bistå med å automatisere import av regnskapsbilag til Infoeasy fra fagsystemer, kassesystemer etc.
Autoexperten er en landsomfattende bilverkstedkjede. Autoexperten by iizy overfører fakturainformasjon til ditt regnskapssystem slik at ditt regnskap blir oppdatert fortløpende.
iizy mottar fortløpende fakturainformasjon fra Entre Office og importerer fakturaene automatisk i ditt regnskapssystem
Cordel er tilpasset håndverkere. Integrasjon leser automatisk fakturaer og kreditnotaer fra Cordel. Vi får med fakturalinjer, KID, forfallsdato, kundeinformasjon og prosjektnummer i overføringen og sørger for at regnskapssystemet ditt er oppdatert til enhver tid.
Online bookingsystem for overnatting, reiseliv og utleie.
Uthenting av KID-betalinger fra Nets og importerer disse daglig i EasyNetBooking slik at man slipper å registrere innbetalinger manuelt. For å benytte denne tjenesten så må man ha en OCR/KID-avtale med banken, samt aktivere KID med riktig antall siffer i 6.1 Hotellet. iizy uthenter faktura fra EasyNetBooking og klargjør disse for import i regnskapssystemet. Overføringen settes opp etter et valgfritt intervall og sendes til regnskapsfører.
Fagsystem for alle som utfører serviceoppdrag.
Integrasjonen synkroniserer ordre/fakturagrunnlag og kunder mellom systemene og kan tilpasses etter bedriftens behov.
Jobber du i byggebransjen?
Vil du ha mindre kontorarbeid og mer tid til andre ting?
Med DNB Regnskap + Mobile Worker har du alt du trenger for å kunne administrere bedriften og prosjektene dine på en enkel måte som sparer deg for mye tid.
Sammen med DNB Regnskap har Mobile Worker laget en løsning som gjør at du kan få unna kontorarbeidet med få klikk på mobilen før du drar hjem fra byggeplassen, slik at du slipper lange kvelder og helger på kontoret.
Du kan gjerne bruke PC, men kan fint klare deg kun med mobilen. Alt du trenger er samlet i appen:
- Registrer timer, materiell og utlegg, enkelt hver dag
- Opprett tilleggsarbeid på farten og sikre at du får betalt for det
- Send faktura rett fra mobilen direkte til kunden med en gang jobben er gjort
- Dokumenter arbeidet med sjekklister, avvik, bilder og tegninger
- HMS Håndbok og Internkontroll
- Elektronisk kjørebok (tilleggsvalg)
- Så lett at alle ansatte mestrer det kjapt!
Dette er bare litt av det du får med Mobile Worker sammen med DNB Regnskap.
Prøv gratis i 30 dager uten binding!
- Integrasjonen overfører faktura til regnskapssystemet og kan bistå med sending av EHF-faktura og sending til fakturaprint.
- Ta kontakt på post@iizy.no for bestilling. Når integrasjonen er bestilt vil en tekniker fra iizy veilede deg gjennom oppsettet.
- iizy er leverandør av integrasjon med regnskap for SendRegning, og tilbyr automatiske overføring av kundereskontro. Eksporten inkluderer alle poster fra kundereskontroen i SendRegning, både fakturaer, kreditnotaer, betalinger, purringer osv.
- Ta kontakt på post@iizy.no for bestilling. Når integrasjonen er bestilt vil en tekniker fra iizy veilede deg gjennom oppsettet.
- iizy har løsninger for å hente fakturainformasjon fra ditt regnskapssystem og setter opp at nye fakturaer fortløpende sendes til DNB Factoring uten at du trenger å gjøre noe annet enn å registrere fakturaene som før.
- Ta kontakt på post@iizy.no for bestilling. Når integrasjonen er bestilt vil en tekniker fra iizy veilede deg gjennom oppsettet.
Automatisk bokføring av fakturaer fra OfficeRnD i PowerOffice Go samtidig som kunder opprettes og oppdateres. Integrasjonen kan også overføre betalinger mellom systemene, og knyttes opp mot betalingsløsninger som f.eks. Stripe.
Ta kontakt på post@iizy.no for bestilling. Når integrasjonen er bestilt vil en tekniker fra iizy veilede deg gjennom oppsettet.
Integrasjonen henter automatisk fakturaene fra Sanimalis og oppretter i regnskapssystemet.
Ta kontakt på post@iizy.no for bestilling. Når integrasjonen er bestilt vil en tekniker fra iizy veilede deg gjennom oppsettet.
Flexi-Innfordring leveres av Flexi-Soft AS og er et komplett og funksjonsrikt fagsystem for inkassobyråer. Det muliggjør en smidig og rask saksbehandling og er utviklet gjennom mange års samarbeid med inkassobransjen.
Ta kontakt på post@iizy.no for bestilling. Når integrasjonen er bestilt vil en tekniker fra iizy veilede deg gjennom oppsettet.
iizy er integrert med Predator, og leverer automatisk fakturaintegrasjon slik at kreditor får pengene raskest mulig og det manuelle arbeidet reduseres både for kreditor og for inkassobyrå.
Ta kontakt på post@iizy.no for bestilling. Når integrasjonen er bestilt vil en tekniker fra iizy veilede deg gjennom oppsettet.
Omnii Helse gjør regnskapet enklere for helsebransjen!
Omnii Helse er en selvstendig applikasjon som effektivt konverterer regnskap fra Opus Dental til DNB Regnskap.
Dette gjør integrasjonen:
- Effektiviserer samarbeidet mellom regnskapsfører og tannlege
- Kutter kostnader og unødvendige prosesser med automatisert overføring av dags og månedsoppgjør fra Opus Dental
- Tilpass kontoplan etter ønske
- Automatisk bokføring
Kom i gang
- Integrasjonen aktiveres som «Omnii Helse» i Uni Economy
- Ved tilbud aksept opprettes en sikker kobling mellom klinikken og Omnii Helse med en hardware kalt “OmniiBox”
- Kunden får tildelt brukernavn og passord i egen portal for oppsett av regnskap og kontoplan
- Overføring av regnskap blir daglig overført og bokført automatisk inn i regnskapet.
Contracting Works er et verktøy for ordre- og prosjektstyring med håndtering av timer, materiell og dokumentasjon mot ordre, repeterende ordre og prosjekt/anlegg.
Lynets hastighet
Det finnes lastebiler og det finnes formel 1 biler. De er bygget forskjellig for å dekke ulike behov. Contracting Works er bygget for hastighet – med løsninger som fyller hele lasterommet. Med sømløse integrasjoner mellom systemene flyter timer, materiell, dokumenter og faktura dit det skal til enhver tid.
Du har styringen
CW er bindeleddet mellom håndholdt og regnskap. Vi lever for fri flyt av data. Det er du som har kontrollen over hvilket system du bruker til hva. I kombinasjon med dashbord og gode rapporteringsmuligheter, gir dette deg konstant kontroll – hele tiden.
Supervåpen
Skal vi lykkes, må du lykkes. Vårt fokus er å utvikle tjenester som gjør deg bedre. Tjenestene kaller vi for supervåpen. Et supervåpen skal løse en oppgave minst 10 ganger bedre enn du er vant med. Løsningen er enkel å komme i gang med og er tett integrert mot mobil datafangst og økonomisystemet.
Hvordan kommer jeg i gang?
For å komme i gang med Contracting Works, sender du en henvendelse til smb@unimicro.no.
SmartDok er et dokumentasjonssystem for bygge- og anleggsnæringen. Integrasjonen med iizy overfører data automatisk til ERP-systemer, sparer tid og reduserer feil. Den er perfekt for de som bruker SmartDok og vil ha en smidig overgang til DNB Regnskap.
Hvordan komme i gang med integrasjonen?
Fyll ut bestillingsskjemaet her: https://iizy.no/integrasjoner/smartdok/, eller ta direkte kontakt med iizy på post@iizy.no eller 51 20 58 00.
Betalingsløsninger
Fører du regnskap i DNB Regnskap, men tar imot betalinger i Klarna? Da har iizy en god løsning for deg!
iizy har utviklet integrasjon til Klarna som automatisk importerer bilag basert på transaksjoner, gebyrer og utbetalinger fra betalingsløsningen og inn til DNB Regnskap
Automatisk bokføring av oppgjørene fra Stripe ved at vi fortløpende henter informasjon om hva du har fått utbetalt fra Stripe og bokfører dette mot regnskapskonto for bank, med egne posteringer for hver enkelt kundebetaling, samt kostnadsføring av Stripe sine gebyrer.
Zettle by Paypal
Aksje, fond, verdipapirer
StockAccounter er et sky-basert verktøy for fullstendig og nøyaktig bokføring av transaksjoner med verdipapirer på noterte markeder.
StockAccounter med tilknyttede informasjonskanaler automatiserer og bokfører alle typer transaksjoner med aksjer og fond.
Tjenesten er rask og enkel å benytte. Kundene sender oss transaksjonsutskrifter/ kontoutskrifter eller sluttsedler fra sine respektive meglerhus, hvor vi utfører arbeidet med klassifisering, beregning/avregning, vurdering og kontering. Vi sender tilbake ferdigutarbeidet bokføringsjournal til kundene og/eller deres regnskapssystem. Alle journaler er ferdig konterte og videre tidkrevende arbeid av kunden er ikke nødvendig.
Tjenesten inkluderer en årlig journal og rapport med avstemming av realisert/urealisert gevinst/tap med tilhørende valuta -agio/-disagio. Ved forespørsel kan dette leveres hyppigere enn årlig. Systemet muliggjør forskjellige rapportuttrekk.
Fordelene ved å anvende StockAccounter er åpenbare: i tillegg til fortløpende ajourførte regnskaper og rapportering, er våre tjenester betydelig rimeligere enn tradisjonell bokføring med tilhørende arbeide. Dette vil frigi ressurser, tid og kapasitet som kan anvendes på andre arbeidsoppgaver eller oppdrag.
Andre type instrumenter som obligasjoner, sertifikater, valuta, opsjoner, futures, terminer, swap, short og andre derivater/finansinstrumenter. kan på forespørsel også behandles. Dette gjelder også for større kunder som ønsker spesialtilpasninger. Systemet er dimensjonert for å håndtere tilnærmet uendelig antall transaksjoner og kunder.
Bokføring av verdipapirtransaksjoner i henhold til gjeldende lover og regler er ressurskrevende og kan være faglig krevende. Dette fører ofte til mangelfull etterlevelse av regelverket. Med økende omfang og kompleksitet i regulatoriske krav og tilhørende sanksjoner fra tilsynsmyndigheter, er det hensiktsmessig å finne løsninger som ivaretar compliance.
BI/Analyse
Skybaserte rapporteringsløsninger
- Rapportering
- Konsern
- Årsoppgjør
- Business intelligence
- Budsjett
- Likviditet
- Signering
- Harmoni
Denne integrasjonen er felles for tre av Sticos sine skybaserte løsninger innenfor regnskapsanalyse og oppdragsstyring. Oppsettet gjøres kun én gang og fungerer sømløst mot både Sticos Rapport, Sticos Likviditet og Sticos Oversikt. De ulike løsningene fungerer uavhengig av hverandre og du velger selv hvilken løsning du ønsker tilgang til.
Sticos Oversikt
Oppdragsstyring og kvalitetssikring av regnskap.Sticos Rapport
Rapporteringsverktøy som viser oversiktlige regnskapsrapporter og nøkkeltall.Sticos Likviditet
Likviditetsstyringsverktøy som gir deg viktig beslutningsstøtte når du skal ta valg av økonomisk betydning.
Kommer snart
Konsolidering.no har alt du trenger for å effektivisere konsernrapporteringen til din bedrift. Vårt rapporteringsverktøy lar deg enkelt bygge dine egne rapporter som sammen med våre standard KPI visninger gir deg det totale bildet du trenger for en effektiv sammenstilling og rapportering av konsern.
Logistikk
Avare løser din bedrifts behov for lagerstyring.
- Få informasjon om tilgjengelige varer rett inn i salgsmodulen.
- Du får varsling på varer som må kjøpes inn til lager, med ferdig laget bestillinger til leverandør.
- Full oversikt over leveranser som skal gjøres, og enkelt plukke, pakke og sende varer.
Avare er bygget på samme teknologi som DNB regnskap. Det gjør at Avare blir en integrert del av regnskapssystemet.
Avare gjør alle bokføringer ved innkjøp og lagerhold automatisk, slik at du ikke behøver å ha spesifikk kunnskap om regnskapsregler.
Avare er integrert med POS løsninger, nettbutikker og fraktberegningsportaler.
Årsoppgjør
Ferdig årsoppgjør med kun noen få tastetrykk.
- Hent saldobalansen direkte fra DNB Regnskap
- Hent saldobalanse med dimensjonsspesifikasjoner (avdeling/prosjekt)
Integrasjon mellom DNB Regnskap og Visma Finale Årsoppgjør og Visma Finale Avstemming
Visma Finale Avstemming
Automatisert avstemming av balansekonti og utvalgte resultatkonti. Dokumenterer åpne poster, arkiverer og distribuerer avstemmingsresultat. Integrert med ditt regnskapssystem.
Visma Finale Årsoppgjør
Hjelper deg med ligningsoppgaver, årsregnskap og aksjonærregisteroppgaver. Innebygd automatikk sørger for at årsoppgjøret blir korrekt i henhold til norske lover og regler.
Med Visma Periode & År får du full oversikt og kontroll over årsoppgjøret
Fra DNB Regnskap har du muligheten til å manuelt eksportere SAF-T (fil) og importere den til Visma Periode & År.
Tips
I DNB Regnskap kan du eksportere SAF-T fra Innstillinger - Importsentral - Eksport SAF-T
- Integrasjonen settes enkelt opp fra Maestro Årsoppgjør
- Hent saldobalansen direkte fra DNB Regnskap
- Gjør oppslag i transaksjoner og bilag
- Integrasjonen er også koblet mot Maestro Avstemming
Bærekraft/Klimaregnskap
Energi.ai tilbyr en unik markedsledende løsning for å måle ditt klimafotavtrykk. Start din reise for å bli redusere og bli klimanøytral nå.
- Full oversikt gjennom automatisert karbon regnskap
- Startpunkt for å redusere, erstatte og fjerne CO2-utslipp.
- Gjør deg klar for å rapportere på ditt klimafotavtrykk
- Posisjoner deg for å vinne nye kunder gjennom en grønn profil
- Enkelt å komme i gang - på minutter har du oversikt
- Ferdig integrert til regnskap
- Meget konkurransedyktig på pris